Sovrumsbökande.

Idag har det bökats inne i mitt sovrum.
Men nej,inte det roliga sättet dessvärre.
Eller jo,iofs..fast inte roligt på det sättet ;)
I wish ^^
Har städat o röjt så nu ser det riktigt trevligt ut.
Hanna påpekade igår att mitt sovrum såg så jävla tråkigt ut etc.
Och jag har inte ens tänkt på det.
Har aldrig direkt brytt mig om att göra fint där inne för jag sover bara där..
Är aldrig där inne annars...och ja,så har inte brytt mig.
Men så tänkte jag att va fan,lika bra att fixa till lite.
Sagt och gjort.
Måste upp lite crap på väggarna med.
Och jag måste få tag i en annan säng,den jag har är fruktansvärt obekväm o jag vill ha en säng med BEN,komma upp från golvet liksom.
Oh well,i sinom tid I guess.
Hittade en alien på sängen btw ^^



Imorgon ska jag spendera dagen med att julstäda,rulla köttbullar o pyssla lite allmän med sånt.
Kidsen är helt excited inför julafton och Leeloo hade svårt att somna ikväll nu när det är så nära :)
Längtar efter att få ge dem klapparna :D

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra på tv en stund,sen krypa till kojs.
Nattinatt//HellA

***~***
Utmaning - hur mycket har du förändrats sedan år 2010?
Jag tog bilder från november alla åren.
 



 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0