Väldoftande röv!

Gaaaaah,satt med mobilen och skrev ett rätt bra inlägg.
Så klickde jag bort det.
Frustrerandeeeeee!!

Anyway.
Det har vart en bra dag.
Drog ned till vårdcentralen imorse.
Hanna & Jossi erbjöd skjuts gulliga som de är.
Stackars Leeloo var så nervös och sa hela tiden att hon inte vågade men vi alla tre peppade henne.
Gick först in på labb o hämtade emlaplåster,ett till vardera armveck sen satte vi oss i väntrummet.
När det var Leeloos tur så tyckte den snälla sköterskan att jag skulle ha Leeloo i knät,lite tryggare så.
Så försökte vi distrahera lite etc.
Hon var rädd men superduktig o jag blev så stolt.
Sköterskan var så gullig så Leeloo gav henne en kram efteråt som var mycket uppskattad :)
Supergulligt.
Lilla damen valde en glittrig blå penna ur "duktig lådan",you know.
Sen drog vi till Ica o hon fick välja valfri glass eftersom hon vart så modig.
Om någon vecka skulle vi få svar på proven.

Min vinst från Halebop hade kommit så passade på att hämta ut den när vi ändå var på Ica.
Varje vinnare fick även två par skitcoola hörlurar från Marshall,värde cirka 500:-
Alltså vann jag grejer för över femtusen!
Galet mycket pengar!
Kan fortfrande inte fatta att jag faktiskt vann,helt amazing!
Iihhh.
Spike får nu ta över min Galaxy S3 så fick han även det ena paret hörlurar...Lite som en tidg julklapp.
Och Leeloo får ta över hans Galaxy S2.
Nöjda barn,haha.
Fan,jag fick inte min första mobil förräns jag var 15.
Den var stor som ett hus o vägde som en elefant.
Sen när polyfona ringsignaler kom så tyckte man det var sååå jävla coolt.
Och mms etc,daaamn,haha.


Ohh,på Netto hittade jag Hello Kitty rövpapper med DOFT:
Jäääklar vad min röv o mutta kommer lukta fint.
Höhöhö!
Står att det doftar ros men nej,det kan jag inte påstå.
Jag tycker ros luktar skitäckligt om det nu inte är riktiga rosor..men detta pappret luktar gott.
Det fanns hårdrocks hello kitty med från början,fast de var slut tyvärr.



Och nu ska jag kolla på 'American pie' för mig själv med lite tända ljus,clementiner och pepsimax//HellA
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

K köpte båda sorterna så nu jävlar har vi hela toan full med doftande papper! :cool:

Svar: ähä han frågade vart jag hittade det så han överraskade dig eller+
Starsprinkle

2013-12-18, kl 21:04:55
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: Erika

Men va? Luktar KISS-hello kitty också? Jag har det, men inte fan luktar jag ros :(

När jag hade min första mobil, en 3310, så kunde man "spela in" egna ringsignaler genom att trycka på knapparna. Minns att man hittade massa "noter" för olika sånger på nätet. Sjukt fräsigt. Haha

Svar: nä tydligen inte just e iaf ^^
Starsprinkle

2013-12-18, kl 22:46:54
URL: http://aekr.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0