Adhd hjärna och fittpiercingar.

De första två bilderna här är SÅ extremt min hjärna och hur den funkar!
Igårkväll som exempel,jag hade skitbra saker att blogga om som jag vet skulle dra besökare och leda till diskussioner osv,men idag är det som bortblåst.
Gaaaah,så frustrerande.
Jag brukar försöka ha ett block och en penna på golvet vid sängen så jag ska skriva upp det jag kommer på men så ibland plockar jag bort det för jag behöver det någon annanstans.
Då glömmer jag självklart att lägga tillbaka det.
*morr*





Här kommenterar du:
Skrivet av: kungen

shit trodde att du bara hade en piercing där nere men men de verkar va många ju ^^

Svar: naah,två har jag ^^
Starsprinkle

2013-02-07, kl 19:18:42
Skrivet av: Lina

"Entero somewhere elso" hahahhaha min humor exactly

Svar: hahaha samma här ;)
Starsprinkle

2013-02-07, kl 21:52:58


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0