En vecka.

Men hallå,vad rutten jag vart på att skriva de sista dagarna då.
Men troor inte det skett något direkt spännande så ni har nog inte gått miste om något viktigt.

Min lilla dam sov hos sin kompis I i två hela nätter,jag blev så paff över att de inte vart osams alls,annars blir det ju lätt lite käftande när den ena vill göra något som den andra inte vill osv.
Leeloo var inte hemma ett dugg på hela gårdagen,inte ens för att hämta nån ponny eller liknande.
Då jäklar hade de kul ihop,så härligt :)

Undrar hur länge snön hade tänkt stanna?
Hade tänkt köpa vårdojjor till kidsen men det får nog vänta lite till.

Idag är det en vecka med hornen.
Har inte behövt ta ipren på två dagar faktiskt,det är fortfarande ömt men värker inte.
Vid snittet på det vänstra hornet krånglar det dock lite,det är lite 'bulligt' och ett av stygnen fick jag i handen tidigare idag.
Hoppas så inåt helvete att det inte orsakar problem.
Jag nojjar så mycket för att det ska bli nåt knas så jag måste ta ur dem osv.
Det finns ju alltid risker med alla ingrepp,så är det ju.

Tycker bilden blev så söt :)

Nej,det går inte,jag kommer inte på ett skit att skriva om.
Jag borde seröst alltid ha ett litet häfte/block och penna med mig i fickan,alltid!
För under dagarna kommer jag på massvis av saker att skriva om,både stort som smått.

Nu ska jag och megas ut o pissa.
Eller ja...jag håller mig till att pissa inne.

Btw,på tal Om Megas.
Klicka HÄR för att komma till min facebooksida och kolla en video när hon försöker gömma undan min skalle.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: StjärtMli

Åhhh du är så sjukt fin på bilden! Du ser lycklig ut <3 puss & kiss

Svar: awww tack finaste Mli <3Puss och kiss på dig med!
Starsprinkle

2013-02-27, kl 23:00:08
URL: http://galgbacke.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0