Fetma och rensning.

Vad trött jag blir!
Håller mig skitduktig hela långa månaden utan godis,fikabröd,snacks och liknande.
Sen ska jag ha mens och då förstörs allt!!
Jag får ett sånt sug efter både salt och sött så 'duktiga hella' blir itsället till 'fettohella som inte kan hålla sig ifrån att stoppa saker i munnen'.
Känner mig så jävla misslyckad.
Som en tjock blobb.
Dumt,jag vet...
Nya tag!
MEN,allt blir ju förstört när jag svullar i mig massa crap så fort jag ska ha mens och/eller ägglossning.
Kvinnliga dumheter,jävla fruntimmersskit!
Det räcker fan med att jag typ tittar på något onyttigt så går jag upp i vikt.
Gaaaaah
*slita håret*
Jag hade gått ned 3 kilo...de är tillbaka...
Enligt BMI så lider jag av fetma.
Oh,the joy!
Oh ja,jag vet..muskler väger mer än fett och bla bla bla men jag har inga muskler!
Jag är klen som få.


Så,det var nog med fettoprat för idag.
Jag försöker helt enkelt igen och igen och igen.

Har påbörjat 'operation rensa ut gammal smink etc'.
Det är myyyycket behövligt märkte jag då jag hittade en läppenna som jag skaffade när jag var runt 13 eller 14 år tror jag.
Det är alltså omkring 15 år sedan.
Oh damn!
Leeloo fick massa gamla fula läppstift som hon blev överlycklig för :D
Så trodde hon,eller tyckte snarare, att hon skulle få ha smink till skolan imorse.
Tssss,hon är 6 år,skulle inte tro det va lilla stumpan.
Haha ^^


Trodde jag blivit frisk..typ,men har fått rätt ont i vänstra örat,samt vänsta sidan av halsen.
Lite konstigt men men.
Googlade och det kan visst komma öronvärk av att man är täppt i bihålorna och då blir det ökat tryck.
Så jag knaprar alvedon och försöker mig på lite nässpray imellanåt men fy fan så jävla vidrigt det är när det åker ned i svalget och den där bittra smaken känns.
UH!

Det var allt för mig för nu//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Så fort man har öronvärk ska man använda nässpray. Läkarna rekommenderar hellre det än medicin vid t.ex öroninflammation.

Svar: oh fan,då gör jag rätt alltså :)
Starsprinkle

2013-02-01, kl 09:05:36
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0