KBT-aktigt.

Så var det onsdag och det börjar bli mörkt ute.
Det mörknar faktiskt senare än det gjort innan,skönt som fan.
Och ÅHHH vad jag längtar till våren!
Slippa dra på sig hundra kilo kläder innan man går ut.

De senaste dagarna har jag vart så jäkla social och det gör mig så jäkla trött,haha.
men det är bra,det är nästan lite KBT-aktigt för mig.
Hanna och Jossi har bjudit in sig själva typ tre eller fyra dagar i rad nämligen.
De är så gulliga...som igår..jag ska snart ha mens och är sugen på typ allt och inget,så kom de med kladdkaka och grädde.
Hur gulligt är inte det liksom.
Idag ställde de upp och körde mig till Netto och Lidl för att handla massa tungt såsom mjölk,mjöl,socker etc inför bakandet.
Det uppskattar jag massor.
Spike blir ju tonåring på söndag så bakas ska det minsann.

Nu ska jag plocka undan lite i köket och hoppas klockar tickar iväg snabbt så Grey's Anatomy börjar :D
//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Gurra

Gillar bulorna längre ner bättre än dom i pannan. ;-) :thumbup:

Svar: haha tack ;)
Starsprinkle

2013-02-28, kl 05:40:27
Skrivet av: Anonym

man vill ju ta på dom... vilka!!! =)

Svar: XD
Starsprinkle

2013-02-28, kl 08:50:25
Skrivet av: M

Hade inte Hanna en blogg förut?

Svar: jodå,http://mordarhunden.blogg.se/
Starsprinkle

2013-02-28, kl 13:15:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0