Mer yta.

Det har vart full rulle nästan hela dagen,hur skönt som helst och jag har inte vart lika sur och bitter som jag annars är.
Lovely!

Så här under kvällen blev jag av med nio fullproppade påsar samt två stora sopsäckar med kläder/skor.
Hur skönt som helst.
Har tänkt ta med det till Röda Korset men det skulle ta hundra år.
Nu ville en kompis ha det o det hon inte skulle ha kvar tar hon själv dit,awesome.
Det blev mer yta både här och där nu :)

Allt är klart inför Megas ankomst imorgon,yaaay.
Barnen är minst lika förväntansfulla och glada som jag är.

Nu ska jag föra över sista säsongen av 'Big bang theory' till min hårddisk och lägga mig o glo på det.
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elina

Jag tror att jag såg Majki igår i Göteborg, vid Nordstan. Kan det ha varit han? Tänkte instinktivt - VAR ÄR HELLA? Haha men såg dig inte :)

Svar: awww,söt du är.Ahh,det var säkerligen han.Han skulle visst vara i göteborg.
Vilka var han med`?
Starsprinkle

2013-02-02, kl 12:40:15
Skrivet av: Elina

Åh det gick så fort, men minns iallafall en tjej med rosa hår. Sen kan det ha varit en eller två personer till :)

Svar: oki :)Men det var nog han :)
Starsprinkle

2013-02-03, kl 13:56:14


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0