Medicinbyte?

Yes,stolt jag blir över mig själv som vågade ringa ned till psyk idag.
Det ringde upp en kvinna redan under eftermiddagen.
Jag frågade gällande min utredning om hon kunde se något i min journal....Men inget förutom att det är väldigt lång väntetid.
Sen pratade jag lite om min medicin,att jag är apatisk osv osv.
Min läkare hade tydligen skrivit någon liten notis i mina papper om att han misstänkte att Cipralex ej var helt rätt för mig längre.
De har funkat fint i typ...få se hur länge jag ätit dem...omkring 7-8 år nånting tror jag.
Lång tid,men nu verkar inte min hjärna vilja längre.
Så jag skulle få en ny tid till läkaren så snart som möjligt för att diskutera medicinbyte osv.
Läskigt som fan tycker jag.


Det slog mig förut att det inte är överdrivet långt kvar tills det är dags för implantat.
Sista veckan denna månaden.
Datum är inte spikat ännu så jag väntar med spänning.
Ser fram emot det så mycket,längtar ihjäl mig men oh,jag kommer skita ned mig totalt,hahaha.
(exempelbild på silikonimplantat av Steve haworth <3 )


//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lolo

Var ska du ha inplantaten??

Svar: hemligt ännu ;)
Starsprinkle

2013-01-09, kl 21:36:36
Skrivet av: Danielle

Hej ja har också Cipralex här hemma, som ja aldrig påbörjade, (ja var nerstämd under en längre period i sommras,) men tycker du att man lätt blev bereoende utavdem tabletterna? de var en utav orsakerna att ja inte ville påbörja medecenteringe!/Danielle

Svar: oj,jag minns verkligen inte.Man blir ju beroende på ett sätt,men jag vet inte efter hur lång tid.
Starsprinkle

2013-01-10, kl 09:21:58
URL: http://itsjustonelikeme.blogg.se
Skrivet av: Danielle

Okej :) Tack att du svarade :)

Svar: inget att tacka för :)
Starsprinkle

2013-01-10, kl 18:10:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0