Min mus är bra!

Åh vad jag skulle behöva en ny mus.
Eller ja,alltså...en datamus!
Min mus är det inga som helst fel på,den är bra,haha.
Min nuvarande mus har väl hängt med i typ 8 år,jag älskar den men den är så utsliten och det uppladdningsbara batteriet räcker inte långt längre.
Hur bekväm som helst och jag har blivit bortskämd med knappen där på sidan som gör att man 'går tillbaka ett steg',ingen aning om vad det kallas men whatever.
Älskar logitech <3
Älskar min mus ^^


Idag blev jag tipsad om en musiker.
Aldrig hört henne innan och jag föll faktiskt på en gång.
Lana del Rae heter hon.
Fantastisk röst,fina texter och hemskt snygg!
Fastnade för flera av hennes låtar.




Åh,idag hade vi besök.
Jag är lite hemlig kring det ännu,för jag vet inte vad som händer och sker..
Och OM något händer och sker.
Men både jag och barnen håller tummarna stenhårt <3

Kidsen sover,djuren sover...
Jag är inte tillräckligt trött för att lägga mig ännu.
Lyssnar på ovanstående där uppe *pekar* och glor runt på fejjan.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0