Pust,stånk och stön.

Nyss satt ned röven på datastolen och njuter av en välförtjänt kopp kaffe.
Ryggen är inte särskilt snäll mot mig just nu men jag får skylla mig själv,har hållt på med allt och inget större delen av dagen.
Allt på en gång liksom istället för att dela upp det,dum som man är,men men.
Skönt som fan att ha det avklarat.
Har plockat grejer till en förbannelse,diskat,dammsugit alla rum,skurat alla golv,bäddat rent i Leeloos säng,tvättat 4 maskiner smuts,burit ned saker i förrådet och bla bla bla.
*pust,stånk och stön*

Enda som saknas nu är en dusch men åhhh vad jobbigt det känns,haha.

Imorgon mååååste jag boka till för kastrering av Prutten,får icke glömmas.
Får skriva en fet senillapp till mig själv och lägga på diskbänken eller nåt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Tur att man inte är katthane hos dig. För då hade man klart pratat kastralt... :)
K

Svar: indeed ;)
Starsprinkle

2013-01-22, kl 18:55:25


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0