Ska mormor få cancer snart?

Så mycket tankar som rör sig i min lilla 6 åriga dams huvud.
Just nu är det mycket om döden.
Hon kunde inte somna ikväll o hon var så ledsen för hon funderade över hur gammal hennes pappa är och om han snart ska dö.
Och hon frågade om mormor snart skulle få cancer osv.
Lilla stumpan.
Bara att svara lugnt och förklara,jag kan inte göra så mycket mer.

Sitter och dricker kaffe...NU..klockan är i skrivande stund 22.56,inte så jäkla smart men jag blev så galet kaffesugen.
Jag borde kunna slockna ändå,det brukar inte vara några problem.
Igår kunde jag inte somna..dock inget kaffe med i bilden.
Jag låg och kollade på tv..'One missed call' var på,slöglodde på den.
Sen som vanligt när jag kollar sånt ensam...då tror jag det ska komma spöken och fan vet allt ur varenda vägg.
När jag ska på toa går jag sakta,tänder lampor,kollar mig omkring osv osv.
HAHA,så jävla löjligt.

Men fan då,precis när jag satte ned arslet här vid datorn så hade jag massa att skriva om,men nu är det borta.
Crap.
Oh well.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0