Storstädning och My littlle ponys.

Tidigare idag öppnade jag balkongdörren på vid gavel och vädrade i hela lägenheten.
Hur gött som helst med tanke på att det just då var 5,6 plusgrader ute.
Så satte jag igång med operation storstädning.
Nu är det riktigt fint här hemma,känns awesome.
Och bara så lite som att flytta några växter etc till en annan plats gör otrolig skillnad faktiskt.

Flyttade katternas matplats eftersom Megas garanterat käkar upp det i ett nafs om det står på golvet.
Så nu har de mat och vatten uppe på frysen istället.

De fattar inte riktigt och tycker det är mycket konstigt,men de vänjer sig.
Och Omrans mat är det nu tak över och väggar runt i form av en kartong med en ingång.
Sen en relativt tung växt ovanpå så inte Megas ska kunna flytta undan den :)

Snaaaart lördag! :D

Utöver en jäkla massa städning alltså så har jag ställt upp alla mina ponys :)
Jag blir glad bara av att titta på dem,alla färger,deras söta ansikten <3
Som ni ser är det proppfullt nu men jag har ett till likadant skåp på gång,så då får hälften flytta dit.
Men tills dess får de snällt trängas.


Nu ska jag hoppa i pyjamasen och slappa lite.
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Åh, nu blir jag avundsjuk. Du har den ponnyn jag hade när jag var liten och älskade mer än allt annat. Den vita med vingar, lila ballonger och neongult hår. Min mamma slängde alla mina grejer när jag flyttade, hade slottet, paradisgården och en massa annat, MLP var nästan det enda jag lekte med när jag var liten :-)

Svar: ohh neeeej,fan vad hemskt att höra :(
Starsprinkle

2013-01-31, kl 21:04:17
Skrivet av: Frida

Snälla rara Hella, kan du inte berätta hur du får manen på dina ponnyhästar så fin? :-)

Svar: ja men självklart.Jag brukar först blöta så det är dyngsurt både svans och man,sen i med massa balsam..låt stå någon timme,eller ännu längre.
Sen kamma med en bredtandad kam.
Skölj noga ur och kamma igenom.
Låt stå tills håret torkat helt och hållet.
Kamma igenom igen :)

Man kan även om det är väldigt frissigt använda plattång men då är det en helt annan metod :)
Starsprinkle

2013-02-02, kl 14:43:04
Skrivet av: kajin

haha, vad sött!!!! =) Förstår att du blir glad. Faktiskt är det rätt snyggt också, för det är lite udda. Som konst!

Svar: :D
Starsprinkle

2013-02-02, kl 15:22:36
Skrivet av: Mikaela

Goddag! Ser att du älskar my little ponys, har några st jag ska sälja iväg. Kanske nån du inte har och är intresserad utav? :) Tänkte snart lägga upp kort på dom i bloggen.

Svar: jaaa,fota!?
Starsprinkle

2013-02-12, kl 13:53:25
URL: http://mikkanhellman.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0