Cupcakes & underkläder.

Imorgon fyller lillebror 25 bast så jag har nu under kvällen förberett lite cupcakes.
Bakat själva muffinsen och frosting slängs på imorgon.
Yenny hade bakat enligt Leila's recept och damn så kukgott det blev.
Jag körde med enligt det nu bara att jag tog ljus choklad i smeten istället för mörk.
Smakade smet och det var nomz,så hoppas de kommer smaka lika bra som klara.
Glömde dock att köpa smör så jag får knalla bort till Lidl imorgon,blö.
Åhhh vad jag ser intresseflaggorna vifta and I don't caaare!


Var upp på byn med la familia idag.
In på Lindex för att köpa ny baddräkt till Leeloo.
Den hon helst ville ha (med en häst på såklart) fanns inte i hennes storlek men den hon fick var med superfin ,iaf enligt mitt tycke.
Hon tog den dock väldigt motvilligt men verkar nu tycka den är okey,haha.
Hon bryr sig extreeeemt mycket om kläder.
Det ska matcha och vara supersnyggt,bla bla.
Lär bli en dyr historia när hon blir äldre,haha.


Själv hittade jag två par underbyxor (nej,jag har nån sorts äckelfobi för det vanliga ordet) och två par stay ups för summan 125:-
Perfa ju ;)

Ni får inte se det på,det sparar jag till någon mycket speciell. ;)

Tog en kaffe med morsan när vi kommit hem,snackade lite strunt.
Sen har det väl inte vart så mycket mer idag,

Har haft ont i huvudet varenda dag sen panikattacken,vet inte om jag nämnt det...men anyhow...jag blir så nojjig o får för mig att jag fått nån jävla hjärntumör eller liknande.
Blir alltid sån.
Skulle behöva boka tid för en hälsoundersökning för man vet ju faktiskt aldrig.
Inte gjort någon på länge.
och sen dess har jag gått upp massvis i vikt osv osv.
Kanske går med diabetes,högt blodtryck whatever...
Eller nej,kanske inte högt blodtryck för det har alltid vart för lågt..men oh well.

Nej,trötta ögon och trött huvud.
Ska skype'a vidare med fina A nu ^^
Nattinatt//hellA
 



 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

du anar inte hur lättad vi blev då vi slapp se dig i den trosan :thumbup:

Svar: gud vad bra hörru!
Starsprinkle

2013-07-21, kl 23:03:27


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0