Massa aids.

Tidig måndagsmorgon.
Har inte sovit mer än några timmar sen legat o vridit på mig tills strax före 5 då Spike kom hem efter att ha vart ute med kusinen J o åkt lastbil.
Då klev jag upp o satte på kaffet.
Ska dock försöka få lite mer sömn sen men först några kaffe och Farmville 2.

Det är fantastiskt,jag viftade bort hur mygget mygg som helst på festen men jag har inte ett enda litet myggbett.
Hur wierd som helst men jag är glad för det.
Jag har nog mängder av aids som myggen inte vill ha.

Jag och Leeloo tog oss en mysig kvällspromenad igår.
Gick på jakt efter hennes stulna sparkcykel,dock ingen tur där.
Samt plockade massa fina blommor som hon tydligen ska sälja under dagen idag,haha.
Affärsunge ^^

Dagarna sniiiiglar sig fram tills den 24e.
Vi allihopa längtar ihjäl oss,ska bli sååå kul :D
Varje dag så informerar Spike mig om att nu är det si och så många dagar kvar,hehe.

Oh well,på återséende//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0