Obduktionspapper

Ringer polisen,blir kopplad både hit och dit och nu senast kopplades jag till en polis som var ute på stan på lunch,haha.
Så jag skulle ringa om ett tag igen.
Ska ha tag i obduktionsresultatet på Daniel nämligen.
Hans mamma I-L hade fått höra att han dog av en ärftlig lungsjukdom samt förstorad mjälte.
Dock vill jag se papper på det eftersom jag inte litar på henne.
Och om det är en ärftlig lungsjukdom så måste jag få Spike testad för det,låter ju otäckt som fan.
Har inte hört om några ärftliga såna i den släkten innan liksom.
Uhh.

Imorgon är det två veckor kvar till Gbg.
Tycker dagarna sniglar sig fram,haha.
Och jag ska ju som sagt träffa någon där,myyyycket spännande och nervöst!
Hihi,känner mig helt fnittrig ^^

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

du låter alltdå knappt M få ur kuken ur dig innan du skaffar nytt? du är vidrigare än jag anat:thumbup:

Svar: Hahahahahaha!
Starsprinkle

2013-07-12, kl 04:54:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0