Sanning & favorit.

Godermorgon folket.
Kaffet insups för fullt och jag skördar mina grödor på Farmville 2.
Läste finfin kommentar från min "favoritanonym" nyss här med.
Det verkligen lyser igenom att det är samma person som älskar att hata mig sååå mycket.
Jösses.
HAHAHA kan du får som svar kära favoritanonym ♥

Inte blivit mycket till bloggande sista dagarna men det har inte hänt någoit utöver det vanliga här hemma i Hallsberg.
Haft några sjukt sega dagar,hoppas det snart går över cuz I hate them

Just ja,fick till sist tag på rätt person att prata med gällande obduktionspapprena på Daniel.
Så fick jag dem hemskickade.
Han dog inte alls av lungsjukdom och förstorad mjälte utan det var det jag hela tiden misstänkte.
Orka sprida osanningar!
Gaaaah *slita hår*
För Spike går det lite i perioder nu,han hann ju aldrig återhämta sig innan hans farbror dog.
Så tankarna finns extra mycket hos både Daniel och Tobbe.
Jag kan inte göra så mycket mer än att ge extra tid,extra mycket kärlek och finnas här när han frågar och vill prata.
Min lilla hjärtefis.

Den här bilden är så fin,alla 3 ser så jäkla glada ut <3
Inte ett dugg lika varandra ;)

Imorgon är det dags för J & J's bröllop sen partheeeeyyy.
Det blir första gången jag går på bröllop,lite spännande nästan,haha ^^
Hela tjofräset är vid sjön så jag lär ju komma hem sen och ha hundratjugoåtta myggbett ungefär.
Oh well,det blir nog skitbra.

Spike är ju tonåring nu och då får man inte fota honom särskilt ofta,igår var an dock medgörlig,så man får passa på :)


Adjö//HellA


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Johnny

Var stark i både hjärta och själ vännen, barn anpassar sig ovanligt snabbt och så länge det är glada minnen han har så kommer det gå bra!:-d

Svar: jo,men det är dessvärre lite blandade minnen..
Starsprinkle

2013-07-12, kl 12:07:55
Skrivet av: Frida

Han är så fin din Spike :-)

Svar: mycket <3
Starsprinkle

2013-07-13, kl 22:46:02


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0