Snart.

Inlägg kommer,det är bara lite segt nu plus att jag håller på för fullt och bearbetar det faktum att M aldrig slutade gå bakom min rygg.
Det satte djupa spår.
Det får mig att må fysiskt illa.
Han är en sån skit att han inte ens bett om ursäkt.
Blargh!
Jaja,försöker tänka på annat :)

Bara en vecka kvar till grillfesten nu,yaaay.
Ska bli härligt.
jag lär inte tåla nånting,kommer bli en galet billig fylla för jag har inte druckit någon alkohol alls sen jag slutade röka och nu har jag väl vart rökfri i iaf 8 mån eller nåt?
jag vet inte,håller inte räkningen längre.

/HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Åsnan

Jadu, den där Viktor är absolut inget pojkväns material, tyvärr.

Det kommer att släppa och bli lättare bara du slutar ältar och fundera. Du som är så härlig och go annars, du är snart tillbaka! :)

Svar: Nej,tyvärr inte.Ledsamt.
Synd om hans nya tjej som lär få stå ut med samma skit.

Tack vad snäll du är!
Starsprinkle

2013-07-06, kl 23:46:40
Skrivet av: Cim von Wowern

Var inte så säkert på billig fylla.. t.ex igår drack jag Dooleys samt 5 starkcider. HELT NYKTER ändå!!

Svar: OMG!
Starsprinkle

2013-07-07, kl 17:56:59
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0