Sov gott fina Tobbe.

Fick veta att Spikes farbror dog idag.
Eller ja,man hade hittat honom imorse iaf.
Det var ju bara drygt 2 månader sen Daniel dog,nu får det räcka känns det som.
Nyss fick han sin sten på plats och nu ska hans bror läggas där bredvid.
En till begravning att gå på...
Stackars Spike är helt chockad och vet inte riktigt hur han känner.
Jag tänker på I-L (deras mamma) som får begrava sin andra son.

Jag har alltid tyckt om Tobbe.
Så det känns jävligt trist.
Men nu får han och Daniel vara tillsammans igen och kan vara sådär störda som bara de kunde ihop.

Man vet inte hur han dog ännu,det får obduktionen visa.
Jag gissar på att antingens gav hans kropp upp då den var galet sliten pga missbruket eller så råkade han stoppa i sig för mycket av nåt.
Inget medvetet dock.
Tobbe var inte den som skulle ta livet av sig.
Oh well,det är bara mina gissningar.
Han blev 30 bast,det är verkligen ingen ålder.

Sov gott fina Tobbe ♥
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lizzie

Lider med dig :( *kramar om*

2013-07-07, kl 23:00:16
URL: http://thewildrose.bloggplatsen.se
Skrivet av: Lou

Beklagar!
Måste vara en tuff period för Spike nu! :-(

2013-07-07, kl 23:20:38
Skrivet av: Anonym

Vilken vacker människa han var...

2013-07-08, kl 08:29:27
Skrivet av: Malin

Men nej :( Usch!
Jag beklagar sorgen , verkligen!
Kramar :love:

2013-07-08, kl 08:53:25
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: iA

Ja, jag fick höra det idag,fy fan vad tråkigt :-((

Träffade aldrig honom men vi pratade några ggr,
han var snäll.

2013-07-08, kl 10:18:39
URL: http://www.iaiam.weebly.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0