Tobbes begravning.

I fredags förmiddag var det begravning för fina Tobbe.
Jag orkade verkligen inte följa med men Spike var där med farfar etc.
Har ännu inte tagit in att båda bröderna Björk är borta,min sons pappa och min sons farbror.
overkligt.
Sände massa tankar och kärlek till Tobbes familj på begravningen iaf <3
På Daniels begravning,innan det var dags att röra sig hemåt så sa Tobbe att vi alla måste hålla kontakten och höras oftare...
Det gör det nästan lite extra ledsamt.
Han bodde nämligen i Uppsala sen några år tillbaka.
Nu ligger han och Daniel bredvid varandra ute vid Hallsbergs kyrka.

Nu har iaf bröderna varandra igen och är garanterat sådär störda ihop som bara de kunde vara <3
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: iA

Jag fick en hemsk känsla av att det skulle gå så, när jag läste att Danjel gått bort, att något skulle hända Tobbe också.

De stod ju varandra så nära & följdes åt med allt, tyvärr.

Var väldigt tråkigt att höra att min känsla var rätt.

Men ja; på något sätt är det poetiskt vackert; de två följer varandra in i döden. Och nu får de båda frid i sina oroliga själar <3

Men jag beklagar för familjen & för din son -verkligen tragiskt!

Svar: true..poetiskt <3
Starsprinkle

2013-07-28, kl 14:02:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0