Att vara ensamstående mamma suger!

Har känt i flera dagar nu att jag är som på bristningsgränsen.
Jag är så sjuktligt lättirriterad.
Jag vill vara och behöver vara barnfri!!!
Helt och hållet!
Jag behöver ladda batterierna.
Ungarna driver mig till vansinne.
De käftar om ALLT!
Och herregud,om den ena råkar nådda den andra,då utbryter det världskrig typ.
De retar varandra och faaaan vet allt.
Hej gråa hår i förtid ungefär.

Att vara ensamstående mamma suger så jävla stenhårt kan jag ju tala om!!!

Det jag har att se fram emot nu är mitten av nästa månad.
Äntligen årets grillfest!
Festa hela helgen.
Vara full,pinsam och odräglig.
Ja,det ska jag vara.
Tro mig.
Bara vara Hella och slippa höra ordet mamma!
Ordnar det sig inte med barnvakt tills dess så låser jag in dem i förrådet i källaren ;)

Moralkärringar som anser att man inte kan/ska skriva sånt här visar jag allra vänligast mitt mittenfinger gånger två!
 
Nu på morgonen..
Leeloo och Spike pratade om nåt tjofräs nån barnkanal har,att man ska dissa soffan hela dagen för att vara ute och leka.
Jag ska till Spike att det skulle han behöva för han sitter jämt vid datorn och är knappt aldrig ute.
Så drog jag upp att jag i hans ålder minsann inte hade någon dator.
Då säger ungen att vi inte hade tv då heller utan vi fick göra egen av kartong och ha som dockteater.
HAHAHA wtf,knäppa unge.
Jag är för fan bara 15 år äldre än honom.
Hahaha pucko ^^

Kort vecka..kidsen går bara månd,tisd och onsd.
Yay,ännu mer bråkande ungar.
Vad kuuuul :D
Nej,jag är inte bitter?

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: ...

Vad sägs om att aktivera dina kids lite? Har nog aldrig läst att ni gör annat än att handla ihop? Det är väl aldrig barns fel att de är "jobbiga"? De är ju en reflektion av sina föräldrar! Sluta gnäll och var en förebild ist.

Svar: haha,really?Tror du jag skriver om exakt _allt_?
Och det är aldrig barns fel att de är jobbiga?
ow,du har definitivt inte kids själv.
Starsprinkle

2013-06-03, kl 09:08:57
URL: http://mmafarsan.wordpress.com
Skrivet av: Anonym

Du behöver en riktig omgång me ba... sen släpper det ^^

Svar: med ba...?
Starsprinkle

2013-06-03, kl 09:10:58
Skrivet av: Cim von Wowern

Jag ser fram emot samma sak! I Juli blir det hotellhelg med K, utan barn - med en jävla massa alkohol & nuppa! :-d :thumbup: Behöver det som faaaaaan.

2013-06-03, kl 09:47:10
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag förstår verkligen att det kan va jobbigt ibland!! Tycker snarare att det är bra att kunna erkänna. Jag vet att det finns typ kontaktfamiljer, har du kollat upp om du kan få det? Som barnen kan vara med ibland. detta hade jag kunnat tänka mig att överväga om jag va ensamstående! kram

Svar: Hörde mig för gällande det för några år sen men nej,de på oc tänkte att jag kanske behövde en kontakltperson istället.What,nej liksom!
Starsprinkle

2013-06-03, kl 11:23:24
Skrivet av: Noa

Hahaha, hälsa Spike att i Skåne hade vi till och med tv när jag var liten och det är mer än 15 år sedan ;-) Att den sen inte kom till Hallsberg förrän för typ 15 år sen är ju lite trist för er :-P

2013-06-03, kl 16:16:19
URL: http://www.norberg.tk/
Skrivet av: Petra

Barn kan vara riktigt jobbiga.. speciellt när man inte orkar med sig själv knappt.. tur att dom är underbara största delen av tiden, annars skulle aldrig en människa skaffa barn!

O att aktivera barn som ovanstående skrev.. Ja, det är bra.. men har aldrig hört att det hjälper fullt ut mot syskonknabb! Kämpa på Hella.. du gör ett sååå bra jobb!

Om du har svårt med barnvakt o sådär.. du har inte tänk på någon slags avlastning? Kanske en helg i månaden eller så? Alla behöver lite tid för sig själva ibland!

Svar: jodå men får ingen hjälp med det
Starsprinkle

2013-06-03, kl 21:07:06
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

Tjo!!!

Ja att vara ensam med kids är INGEN dans på rosor d kan ja intyga!! Zakk nikki o Oskar bråkar hela tiden, nikki försöker Lill mamma sina bröder o tjuter när det inte går vägen! Och som jag sa hemma hos dig hon är 5år ut i finger topparna stampar o tjurar för allt!
Ja fick psykbryt häromdagen o smällde igen dörren o gick! Grannarna trodde nog det var 6e världskriget!!! Haha......

Man orkar inte hela tiden så är det bara!!! Kram

Svar: PRECIS <3
Starsprinkle

2013-06-04, kl 07:15:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0