Dagens fråga - Favoritställning?

Helgen har vart lugn och sirapsseg.
Hela jäkla helgen har jag vart sjukt trött,vädrets fel kanske,vad vet jag?
Jobbigt att vara i zombiemode nästan hela dagarna dock.
Knarkat kaffe som en tok men det hjälper ju föga.

Igår rensade jag iaf i skafferiet.
Älskar före och efter bilder ni vet ;)
På med hög musik,en mugg kaffe och sen tuta och köra.
Så jävla gött när detär klart och jag blir lika glad varje gång jag öppnar skåpet,haha.


Så bakade jag samtidigt en sockerkaka med smak av bittermandel (ni vet som mandelkubbar smakar) sen chokladglasyr på det.
Bjöd ned morsan på fika.
Barnen och Leeloos vän Ninni joinade oss också.


Åh åh åh,jag tog en cpbild när jag var uttråkad.
Så la jag till text på den.
Den blev helt underbar och så talande.
Har bytt till den som profilbild typ överallt nu,hehe.

Mohahahah!

Just ja,ska köra igång med "Dagens fråga" för jag tycker det är så kul att se hur andra tycker/tänker/funderar/är/funkar osv.
Så lägg en minut på att kommentera,it's fun!
Var anonym om det är pinsamma frågor att svara på :D

Så premiärfrågan blir : Vilken är din favoritställning inom sex?

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: pilli

Jag bara ÄLSKAR att rida.. men sen har jag ju mina favvo ställningar och det är ju en del :P

2013-06-10, kl 09:03:52
Skrivet av: Laman

Jag anser att städa skåpen är rättså tråkiga, haha...

Jaha, dagens fråga låter kul
(Det MÅSTA vara sexställingar va? Ja, får jag känner dig sötnos)... Okay då!

Jag tycker den absolut första är bra då :P

2013-06-10, kl 09:42:59
URL: http://www.mylittlevintagememories.blogspot.se
Skrivet av: Dizzy

Hehe. En favorit är svårt. Har flera som är bra. Doggy style, bli riden, missionären, 69:an. Ja typ. Hehehe :-P :-P:-P:-d:-d:thumbup::thumbup:

2013-06-10, kl 12:36:07
Skrivet av: Dizzy

Hehe. En favorit är svårt. Har flera som är bra. Doggy style, bli riden, missionären, 69:an. Ja typ. Hehehe :-P :-P:-P:-d:-d:thumbup::thumbup:

2013-06-10, kl 12:36:45
Skrivet av: Johanna

Älskar att rida men även doggystyle är en favorit :)

2013-06-10, kl 17:07:37
Skrivet av: Åsna

Oralsex är klart det bästa man kan göra ihop!

2013-06-10, kl 18:21:33
Skrivet av: Mikaela

Helt klart missionären med benen på karlns axlar, grejjern det!

2013-06-10, kl 23:49:36
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Carolina

Nr 1, 3, 4,7 och en massa andra ;)

2013-06-10, kl 23:56:31
URL: http://www.carolajnastankar.se
Skrivet av: P

Variation är väl bäst men doggy är najs.

2013-06-11, kl 07:31:39
Skrivet av: vickie

Hmm måste nog säga att min favvo ställning är den när tjejen lägger upp benen på killens axlar,killen kommer så djupt i en då ;) (vet inte vad den heter) men gillar även missionären!

2013-06-11, kl 15:09:54
Skrivet av: Matilda

Rida :)) och doggy är jäävligt gött det med.

2013-06-11, kl 18:17:59
Skrivet av: Johan

Bakifrån om det ska gå fort, annars funkar allt (som funkar med min stora mage, vilket tyvärr begränsar en del) :thumbup:

2013-06-11, kl 19:26:33
Skrivet av: C

Du måste justera på dagens fråga själv också! ;-)

2013-06-11, kl 21:27:21


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0