Dagens fråga.

Var på psyk igår,mitt första möte med min psykolog.
Morsan och Leeloo följde med annars hade jag aldrig klarat att komma iväg.
Har liksom avbeställt två tider  för att jag inte klarat att dra dit själv.
Men anyhow.
Han var helt okey och förklarade att vi nu först kommer ses några ggr för att avgöra om en utredning ska göras vilket jag hoppas så förbannat på.
Under en timme satt vi och gick igenom lite basuppgifter och hur min kontakt med psykvården vart genom mitt liv.
Kom fram till att jag haft kontakt med dem sen jag var 12-13 år.
Det är helt galet många år.

Fick med mig ett formulär hem som jag ska fylla i,ett av väldigt många sa han.
Detta handlar om hur jag var som barn.
Med alla möjliga frågor,allt från om jag var spänd i kroppen till om jag hade dålig handstil och hade diarré ofta.
Myyycket jag inte minns dock.
Frågade morsan om några av grejerna men hon minns inte heller så det är bara att göra det bästa av situationen.

Well well,ska bli spännande att fylla i alla formulär,jag råkar tycka sånt är väldigt kul :D
Vilken tur ^^

Alltså,fan vad ofta ni byter sängkläder.
De flesta verkar byta en gång i veckan ( folk svarade även på fejjan och bdb,snälla svara här så alla kan se,roligare så).
Jag byter fan inte så ofta.
Typ varannan vecka om ens det,kan bli var tredje vecka med.
Då har de ju börjat bli mjuka och gosiga liksom.

Dagens fråga: Hur ofta onanerar du?

//HellA
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

så ofta jag kan och kommer åt : )#

2013-06-13, kl 08:52:10
Skrivet av: Johanna

För de mesta en gång om dagen iaf :)

2013-06-13, kl 08:54:02
Skrivet av: Johan

Så ofta som lust, tid och möjlighet ges. :blush:

2013-06-13, kl 10:21:12
Skrivet av: Anonym

Inte så ofta! Kanske 2 gånger i månaden, men sen å andra sidan så har jag och min sambo sex varje dag ;)

2013-06-13, kl 12:55:25
Skrivet av: P

5-8 gånger i veckan kanske. Det varierar.

2013-06-14, kl 07:14:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0