Dassbilder & 90tal

Bara min lilla dam hemma.
Spike är borta hos sin kompis B hela helgen,ute på landet med utedass.
Bra för honom!
Höhö.
Jag sa åt honom att fota när han sitter på dasset men det höll han absolut inte med om ;)

Jag är en periodare hela jag,typ vad det än gäller.
Nu är jag inne i en 90 tals period gällande musiken.
Lyssnar hela tiden på låtar som denna -
Och lite electroswing <3


Så jävla bra!
Massa musik jag lyssnade på som typ 10-11-12 åring nånting.
När jag var 13 upptäckte jag Metallica och därefter blev det bara hårdare och hårdare musik ^^
Delar med mig av en till awesome låt,hur söt som helst,underbart skruvad video.
Ingen aning om vad de sjunger om men jag älskar't.



nej fan,om man skulle klä sig och börja dagen.

/HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

https://www.youtube.com/watch?v=eiDTgnFnuMI&feature=youtube_gdata_player

Inte samma artist men där har du subtitles iaf. :)

Svar: åh vad gulligt av dig,tack ! :)
Starsprinkle

2013-06-29, kl 14:17:50
Skrivet av: Ida

Mmm, eurodisco.. du kanske skulle hitta några gamla favvisar i min bästa skoldiscolista på Spotify! ;) http://open.spotify.com/user/kawrt-nee/playlist/4ktzjYTKnF35yldNvpujOi

Svar: oh,ska undersökas! :)
Starsprinkle

2013-07-01, kl 00:43:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0