Extra kåt + Jehovas

Så var det söndagskväll.
Jag har just tatt en uppfriskande dusch,skönt som fan för det är vamt och tropiskt ute.
Dricker kaffe i vanlig ordning och ja,surfar runt lite.

Midsommarafton har det vart minsann.
Det var hur lugnt som helst.
Käkade med familjen osv annars var det som vilken dag som helst.
Vi brukar typ alltid käka 'julmat' även vid midsommar...och vid påsk..och vid jul och nyår.
men i år bröt vi den traditionen.
Vi ville ha lite lättare mat som inte landar så förbannat tungt i magen.
Så det blev färskpotatis,burkskinka (omnomnom),sallad och en kall röra med dill.

Majki har faktiskt vart här.
Vi diskuterade diverse grejs men kom inte fram till något nytt.
Har umgåtts och haft det trevligt men det har vart lite jobbigt också,nu kommer det dröja innan vi ses igen.
Vi båda måste kunna gå vidare och det har vi ännu inte gjort liksom.
Båda vill kunna fungera som vänner så småningom,men just nu känns det lite motigt.
Vi får se vad som händer och sker i framtiden.

Piercade fitta och näsvinge igår alltså.
Jag hatar verkligen att pierca mig.
Jag är en sån jävla mes,blir så sjukligt nervös.
Vet ju mycket väl att det alltid går snabbt och bra men uhhhh.
Well,bara att gilla läget och stå ut.
Blev en christina piercing,en sån här.

Gjorde inte så farligt ont.
Nu går jag runt och är extra kåt.
Slår aldrig fel när jag piercat muttan,haha.
Inte för den stimulerar något för det gör den inte men just för jag vet att den är där och det är hett,hihi.
Ska töja den aningens när den läkt sen på med större kulor,kanske med nåt bling så det syns ordentligt ;)
Ska även töja de i blygdläpparna.
Och nipples ^^
Ska bara införskaffa nya smycken.

Jehovas vittnen plingade på dörren för lite sen.
Jag stod typ hukad för att hålla borta Megas och visade därmed tydligt mina horn.
De försvann snabbt,hahaha.
Underbart!


Nej fan,det får räcka för ikväll..
Nattinatt//HellA
 
 



 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Monstars - Sticker utanför ramarna

Nice! Dock skulle jag vara rädd för att piercingen ska fastna i kläderna. Min är lite mer dold och säkrare. :P (vertikal klitoris kappa) Fungerar bra även inom karaten. Aldrig några problem där. :P

Svar: jag vill med ha det men jag har ingen kappa xD
Starsprinkle

2013-06-24, kl 17:46:06
URL: http://monstars.blogg.se
Skrivet av: Linda ♥

Hade aldrig vågat!!!

Svar: hihi
Starsprinkle

2013-06-24, kl 21:44:00
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Förlåt, men vad är det för bula du har på pannan? :o
Snyggt med piercat :)

Svar: Hornimplantat :)
Starsprinkle

2013-06-24, kl 21:48:25
Skrivet av: jasmin

Fin blogg du har :)

Svar: Tack :
Starsprinkle

2013-06-24, kl 21:50:28
URL: http://stereolove.blogg.se/
Skrivet av: Emma - Vägen till Polishögskolan, träning, fitness, och ett himla roligt liv!

oj de lät ovanligt :D

Svar: haha jaså?
Starsprinkle

2013-06-24, kl 21:54:22
URL: http://emmasbloogg.blogg.se
Skrivet av: Ithrenniel

Gör det verkligen inte ont?? >.<

Svar: alltså,jo det känns ju men går så snabbt.
Starsprinkle

2013-06-24, kl 21:57:56
URL: http://www.ithrenniel.blogg.se
Skrivet av: nicolinda.blogg.se

Jag älskar att pierca mig! Längesen jag gjorde det, men saknar det :D

Samma här angående maten på midsommar. Vi gjorde bara något lätt. En paj och sen sill med grönsaker och gräddfil :) Så skönt! Trött på traditionen. Haha..

Svar: härligt :)
Starsprinkle

2013-06-24, kl 22:09:08
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Skrivet av: Emelie - Foto & Skönhet ♡

Fin blogg!:-d

Svar: tack :)
Starsprinkle

2013-06-24, kl 22:21:23
URL: http://emso.blo.gg


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0