Fina tavlan.

Titta så fin tavlan blev.
Jag är inte en sån där kreativ människa,jag drömmer om att vara det men nej,jag är inte det.
Så att ha gjort en tavla,simpel men så snygg är värsta awesome för att vara Hella ;)
Min hand längst ned,sen Spikes och högst upp Leeloos <3
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Snyggt! Nu har jag fått en idé till nästa tavla! :-)

Svar: oh,härligt :)
Starsprinkle

2013-06-17, kl 17:05:59
Skrivet av: Therede

Vad jag gillar denna snygga fräcka personliga tavla.
:)
Hr gjorde ni?

Trevlig midsommar

Svar: målade bakgrunden svart bara.sen på med våra händer som vi målat vita :)
Starsprinkle

2013-06-21, kl 09:15:30


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0