Massa färger och dofter.

Satte godis/snackstopp i måndags för mig och Spike.
Vet inte om jag nämnt det?
Svårt att hålla reda på alla ställen man skiver om saker och ting när man är aktiv både här och där ^^
Vilket fall som helst så  försöker vi igen.
För femhundrasjuttioelfte gången? ;)
Heja heja.
Skam den som ger sig va? ^^

Har grejat massa här hemma med allt och inget.
Rensat här,städat där,plockat här och grejat lite till där.
Kul när lusten finns liksom.

Idag var jag,Marie och barnen iväg en sbäng.
Åkte till olika handelsträdgårdar men först när vi kom till den tredje (Åbytorps) så hittade vi massa fint.
Hur gulliga som helst var de där,det var kvalitet på växter/blommor och bra priser.
Marie köpte lite smått och gott till sin balkong.
Jag köpte två vackra palettblad,de är så fina.
Men man får ju aaaningens beslutsångest i alla enorma växthus,hur mycket färger och dofter som helst man vill ta med sig hem<3
 



nej usch,mina ögon är jättetrötta,nu ned under täcket.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0