Modig och överraskning!

Att lägga ut en helkroppsbild är kanske inget särskilt för de flesta men för mig är det det.
Jag tar näst intill aldrig bild på hela mig men idag tog jag modet till mig och la upp...
Dels för min egen skull men även dels för att visa att jag inte alls är smal som en del människor fått för sig.
Kände mig sjukt modig som laddade upp bilderna,en framifrån och en från sidan.
Heja mig :D


I eftermiddags fick jag en sån jäkla överraskning.
Det plingade på dörren och det var ett blombud som hade md sig en jättefin bukett.
Jag blev helt paff.
Tittade i kortet som var med men ingen avsändare dock en vacker text.

Där gick jag och undrade i några timmar eller nåt sånt?
Hade värsta léendet i ansiktet.
Spännande ju,hihi.
Men nyfikenheten liksom,gaaah,hemskt!
Så ringde finaste Yenny och frågade om jag blev glad.
Hihi,jag dog lite.
Så jävla underbar hon är,
Hon gjorde det resterande av min dag.
Tack underbara vackra Yenny ♥♥♥
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Jag tycker verkligen inte du är tjock, men jag vet hur det är med sin egen kroppsuppfattning, tycker iaf du är fin.

och vilken go vän som ger blommor så där =)

Svar: tack gulliga du!
Starsprinkle

2013-06-06, kl 17:11:48
URL: http://linabullar.blogg.se
Skrivet av: Sara

Du e jättefin Hella. ..du har en kvinnas kropp och har absolut inget att skämmas över. .....bra att du börjat träna tycker jag. Det får dig att må bättre då endorfiner lösgörs .....kanske att vi ses på gymmet framöver..mycket kärlek Sara me Harry

Svar: tack snälla :DHmm,Sara med Harry,jag vet inte vem du är :/
Starsprinkle

2013-06-06, kl 17:59:11
Skrivet av: Cim von Wowern

Jag tror att det är så himla lätt att jämföra sig med hur man såg ut förr. Alltså när man var väldigt ung! Tonåring! Men vi är ju nästan 30 nu.. kvinnor. :-) Då kanske man får acceptera ett & annat. Jag pendlar med det där.. ena dagen är det "nu jävlar ska jag gå ner dom här kilona!" & andra dagen ba "fuck it, vem bryr sig?" :rolleyes:

Svar: hahaha sötnos <3Jo,du har nog rätt.
Starsprinkle

2013-06-08, kl 07:46:29
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0