En sån jäkla awesome dag!


Åhhh vilken awesome dag det var igår!
Bästa på länge.
Skrattade så tårarna kom och magen gjorde ont,hur gött som helst.

Hanna och Jossi kom oannonserat hit på förmiddagen och tyckte de skulle dra med mig på loppis i Åsbro.
Där satt jag hur sunkig som helst,luktade svett,smakade bajs i munnen och tyckte inte jag skulle följa med.
Men så lyckades de övertala mig på nåt sätt,kaaan ha vart för de läst att det skulle finnas My little ponys där men men ;)
Spike följde oxå med och Leeloo åkte till sin farmor för att sova över där.
Brummade iväg mot Åsbro och åkte vilse i det lilla skitstället.
Det är en håla värre än Hallsberg men vi lyckades irra bort oss ändå.
Till slut hittade vi rätt iaf.
Det var en liten loppis men vi gjorde fynd allihopa.
Jag hittade några Winx dockor till Leeloo,små retroleksaker till mig osv.
Spike köpte en skitsnygg kniv,ett drakglas och Lego pc spel.
Har jag talat om hur mycket jag tycker om loppisar? ;)

Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på men Hanna tyckte Örebro.
Först hem så hon kunde ta ut sina hundar och lite annat.
Sen hem till mig så jag kunde hämta Megas,tyckte att hon gott kunde vara med oss.

For till 'Loppis för alla' som är en ganska nystartad loppmarknad.
Jäkla stort var det,med många bord och massa kul.
Mycket stirrande på mina horn och en tjej frågade vad jag stoppat i i huvudet och frågade om hon fick känna på dem,haha.
Hon var skitgullig.
Vid deras bord köpte jag två tygmärken...Hade jag vart smal hade jag kunnat köpa snygga kläder,damn it.
Allt de hade var alternativt,såg ut som utförsäljning av nån shysst butik.
Spikey hittade snygga slipsar,nitar och lite annat smått och gott.

Hungriga och småsega skulle vi käka på Max men Jossi hittade inte bilvägen dit,hahaha.
hon tog körkort för bara lite sen så jag kan tänka mig det är svårt.
Så det blev McDonalds uppe på stan istället,nomz.

Efter det hade Hanna planerat nåt som hon inte ville säga.
Jag hade ingen som helst lust att haka på men jag hade inte så mycket val.
Tkr inte om överraskningar och jag vet inte hur man är spontan tyvärr.
De drog med mig in på nån systerskapsfestival.
Vi lyssnade på en tjej som sjöng kvinnokampsånger och efter det skulle en kille som råkade vara jättesnygg spela banjo men vi gick ned en trappa för där var det lära sig självförsvar.

Dock blev det inget för ett ex till tjejerna var där och vi drog.
hej och hå.


När vi skulle hemåt så fick vi soppatorsk och herregud vad vi skrattade för det var så pinsamt.
Mitt vid motorvägen fick vi svänga in och där stod vi strandade.
Vi hade dock sådan tur att nästan direkt kom ett par och hjälpte oss.
Men dåligt rent allmänt för av nästan 50-60 bilar så stannade EN för att hjälpa.
Till slut kunde vi röra oss iaf.


Åkte till Ica Maxi i Kumla,flummade runt lite och betedde oss som 15 åringar vilket är jävligt skönt om ni inte redan visste det.
Svänga förbi R (en kompis) för att köpa en av hans skivor.
Lyssna på ilandsproblem . <---- klickbart
*tips tips*


Äntligen hemma hämtade vi hannas hundar och drog till en hundrastgård.
det blev en jättesnabbis för nu hade det hunnit bli förbannat pisskallt ute.

Resten av kvällen var jag dyngtrött och nu orkar jag inte skriva mer
//HellA


Förresten,mer bilder finns i min bilddagbok <---- Också klickbar.

 

Här kommenterar du:
Skrivet av: missy

hahahaha men jösses amalia vad har hänt med bilen????! :P

Svar: haha damen som nyss tatt körkort körde in i en stolpe eller vad det nu var.
Starsprinkle

2013-03-10, kl 20:38:15
Skrivet av: Jeanette

Var finns det en hundrastgård, i Hallsberg? var i så fall? :)

Svar: om du står med ryggen mot ingången till ishallen,så där till höger..en liten hundrastgår.
Starsprinkle

2013-03-12, kl 18:17:19
Skrivet av: Elin

Hej! Kan du lägga ut bilder på winx dockorna!:)?

Svar: hej där.
Orkar tyvärr inte rota igenom Leeloos rum efter dem.
Starsprinkle

2013-04-21, kl 23:20:57


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0