Jag vet hur ointressant det är...

Fasen vad skön lördag.
Inte ett dugg planerat,bara gå runt i sunkiga kläder,osminkad och småplocka.
Musklerna känns faktiskt lite bättre idag så jag antar det bara är att träna sig igenom träningsvärken.

Spike kämpade på bra igår och tyckte det var riktigt roligt.
Han ska med imorgon oxå och jag hoppas,hoppas,hoppas han sen vill fortsätta.
Man får nämligen prova gratis 2 ggr först sen bestämma sig.

Förresten ,jag VET hur extremt tråkigt och ointressant det är att läsa om folks träning när man själv inte är ett dugg intresserad av det...
Men jag lär väl hålla på såhär ett litet tag till,så ni får snällt stå ut eller bläddra vidare.
Detta är ju en helt ny grej i mitt liv and I like it ;)
Men damn att jag inte orkade särskilt mycket igår på andra passet,uhh.
Vad sååå trött där på kvällen.

På min 'att-göra-lista' har det nu stått i några veckor att jag ska flytta plats på pysselskrivbordet och databordet meeeen det blir aldrig av att jag tar tag i det.
Ska försöka sen.
Ska ha datorn i vardagsrummet igen istället för i mitt sovrum.
För när jag typ städar och vill lyssna på musik vill jag höra i _hela_ lägenheten vilket man inte gör som det är nu.
Mycket intressant fakta.

Tack och adjö
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: M

Tycker du är helt jävla frän och skön! Hornen passar dig. Dock när man ser dem på bild så får det mig att tänka på pungkulor! ;) inget illa menat!! :)

Svar: hahaha i've got balls on my forhead ^^
Starsprinkle

2013-03-16, kl 18:46:50
Skrivet av: Emma

Har inget emot att läsa om träning alls, så kör på :D Får mig snarare att bli motiverad!

Svar: oh fan :D
Starsprinkle

2013-03-17, kl 02:18:22
Skrivet av: Lou

Haha, pungkulor... Trivs du med dem? Tänkte att det måste kännas ovant nu i början? :-)

Läser också gärna om sin träning! Ska själv ta mig i kragen från o med i morgon, så då kan man bli lite peppad!

Svar: ahh älskar hornen meeen kommer byta till runda så småningom istället för de här ovala :)
ohh heja dig!
Starsprinkle

2013-03-17, kl 19:42:24


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0