Kom med råd istället!

Leeloo sitter och tittar på Melodifestivalen och jag vet inte riktigt vad jag ska pyssla med.
Är trött efter allt bakande idag,sitter med en mugg kaffe,farmville och inte mycket mer.
Blev lite kakor,imorgon gör jag det sista - tårtan och ananaspaj.



Btw - 'Anonym' - jag har svarat dig!
Kom med råd istället för att dryga och dumma dig tack,det uppskattas mycket mer.
Hur ska jag annars kunna bli en kunnig hundägare?
Jag suger åt mig som en svamp av folks tips och råd för jag vill göra det så bra som möjligt för Megas.

Oh well.

Kanske skulle ta och slå in Spikes present...Inte gjort det ännu.
Den ligger bara undangömd.
Åh,han blir verkligen tonåring.
Klockan 06.04 imorgon bitti hade jag precis klämt ut honom för 13 år sen.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0