Slutkörd.

Jäklar vad trött jag är idag.
Imorse var det dags att väga och mäta mig.
Hade bara tappat 4 hekto denna veckan (ja,jag vet att muskler väger mer än fett) men det kändes ändå sugande.
Samt att jag bara tappat 2cm runt magen och 1 cm lite här och där på TVÅ veckor.
BLARGH!
Bättre det än inget självklart men ändååå.
Vid halv elva nånting plockade vi upp Dizzy och knallade bort till gymmet.
Sen joinade Hanna & Jossi men de var tråkiga och satt mest i soffan ^^
Och idag körde jag lite hårdare,pressade mig själv lite mer,så antagligen därför jag är så galet trött nu.
Men satan vad bra det känns.
Träningstjat bla bla bla ;)
Get use to it.
Och Spike hade gym.intro,han kämpade på skitbra och fick ett bra schema :)

(Så jävla bra bild)


Knallade hem i det fina vädret,det har vart lite vårlikt nästan hela dagen,underbart!
Fixade lite ägg och annat mums.

Helt plötsligt våldgästade H & J en stund.de satt och snackade strunt tills de skulle till dagis.
Efter det dog jag på min säng en stund.
Sen har resten av dagen vart seg som fan för jag vart så trött.

Åh,gjorde leopardnaglar för första gången igår.
jag är sämst på såna små pilliga saker så jag brukar inte ens försöka men de blev söta :D


Nej för fan,nu är det 'Greys anatomy'.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Kämpa på med träningen! :)
Måste fråga, äter du allt som vanligt eller kör du nån diet samtidigt?

Svar: äter som vanligt fast mindre typ.
Starsprinkle

2013-03-28, kl 13:56:35
Skrivet av: Anonym

Eller så beror det på en mindre hälsosam kost att du inte har gått ner mer ;)

Svar: njaa,tror inte det faktiskt.
Starsprinkle

2013-03-28, kl 14:58:40


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0