Tumult och blåljus.

Oj vilket tumult det var på gården igår.
Helt plötsligt svänger det in inte en utan TVÅ brandbilar,en ambulans och en polisbuss.
Jag misstänkte direkt att det var bla bla (personens namn) och mycket riktigt.
Att h*n aaaaaldrig lär sig.
Fy fan vad trött jag blir.
Tänker inte gå in på detaljer men ingen skadades allvarligt iaf.


Igår blev det gymmet redan på morgonen sen hem för att tvätta,så jag kände mig produktiv som flängde och for.
Idag in till Willys och byta en sport bh jag köpte som var för liten och jag måååste ta tag i den tråkiga disken som av någon anledning bra blir större och större.
Konstigt det där... ^^

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Följeslagare

Vad hände hos grannen? Så irriterande att inte veta vad de handla om, skapar ju massa frågetecken

Svar: en kastrull på torrkokning och massa bråk.
Starsprinkle

2013-03-27, kl 03:20:37


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0