7e november.

Idag fyller 'the man of my dreams' Steve Haworth år.
Omnomnom.
Han är lika mumsig fastän han börjar bli till åren och skulle jag få chansen att ligga med honom innan jag dör så tar jag den utan att blinka ^^


Fan,det är lustigt.
Sen det blev varmare ute har jag blivit mer röksugen.
Sitta på balkongen och rööööka,saknar det rätt mycket faktiskt.
men nej!
Jag är fortfarande stolt som fan över att inte ha tagit ett enda bloss sen jag slutade röka den 7e november....den ni :D
Tänk om jag kunde vara lika awesome när det gällde mat. ^^

nej,nu ska jag ta mig en tupplur,är så jävla trött då jag sov riktigt,riktigt dåligt inatt.
Vred och vände mig genom hela natten.
Känns som jag sovit max en timme på sin höjd.
Uhhhh!
//HellA






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0