Han behöver det.

Spike pratar om att han inte vill gå på begravningen.
Jag försöker förklara för honom att han nästan måste det för annars kommer han ångra sig resten av livet.
Det är liksom enda chansen han har att säga farväl till sin pappa.
Jag ångrar så inåt helvete att jag aldrig gick på min mormors begravning,kunde jag gå tillbaka skulle jag förklara det för mig själv.
Så...dit ska han.
För sitt framtida jags bästa <3

Klart det kommer bli jobbigt på fredag.
Det kommer bli mycket tårar och förtvivlan men massor av kärlek,stöd och trygghet.
MÄNGDER!
Och på fikat efter brukar det till och med kunna komma fram léenden och skratt hos folk för det blir som en stor sten som släpps.

Här kommenterar du:
Skrivet av: jonna punkflickan

massa kärlek i luften o fina minnen på begravningar gå så du inte ångrar dig senare i livet..kan bara ta farväl 1 gång...jag minns när jag träffade din pappa o Hella o dom väntade dig din pappa var så stolt o glad..gör honom stolt genom att gå ditt fast det är jobbigt..:love:

2013-05-14, kl 14:05:19
Skrivet av: Anonym

Har några frågor till dig 1. Varför jobbar du inte? Hur 'tillåts' du vara hemma? Läkare M-m brukar ju vara sjukt hårda med sånt. 2. Hur har din son reagerat på att hans pappa varit missbrukare? Inför kompisar och så 3. Vill du ha fler barn? Du verkar vara en bra mamma!

Svar: Hej Anonym.
1. Jobbar inte pga psykiska besvär såsom social fobi och massa annat skit.
Hur jag kan "tillåtas" vara hemma?
Jag tillåts väl precis som alla andra som är sjuka,har handikapp eller andra hinder.
Inget annorlunda med mitt bara att det inte syns för blotta ögat.
Mitt mål är dock att kunna bli helt rehabiliterad.

2. Jag vet faktiskt inte riktigt hur öppen Spike vart/är med det inför sina vänner.
trooor inte han vart så jätteöppen med det faktiskt.
det lär ju vara ganska pinsamt för en 13åring kan jag tänka mig.

3. extremt tveksamt men OM jag mot all förmodan skulle hitta rätt man så är inget omöjligt.
Dock tror jag inte han finns.

Tack så mycket,jag gölr så gott jag kan.
mina kids är mitt allt och utan dem vill jag inte andas <3
Starsprinkle

2013-05-14, kl 15:18:21
Skrivet av: Johan

Tycker den bilden på Spike och Daniel ihop är så jäkla fin.

Svar: visst är den :)
Starsprinkle

2013-05-20, kl 21:04:06


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0