skogen.

Söndag redan...den långhelgen gick snabbt även fast vi inte direkt gjort något utöver det vanliga.

Just beställt avslutningskläder till kidsen,skönt att ha det avklarat.
Skor fixar jag på skopunkten sen,billigast så :)
Beställde en fin klänning till mig själv från Lindex med häromdagen.
Tänkte jag ska ha den till den årliga grillfesten här i sommar.
Hoppas den är fin på också ^^


Har inte hört ifrån min f.d vän på två hela dagar nu.
Helt jävla underbart att inte hört ifrån henne på varken sms eller telefon.
Lugnt och skönt,inget bråk,inget tjafs.

Tog en skogspromenad med familjen igår.
Blir så ledsen att se hur mycket de kapat bort dock.
Det är ingen skog längre.
De har tatt bort så mycket så man ser rätt igenom till husen osv liksom,det kunde man inte förut.
Why,oh why?
Jag förstår inte!

Nej,nu ska jag fortsätta.
//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

får man anta att det är Hanna som du är ovän med? förut skrev du var/varannan dag i bloggen om att ni hade träffats och så men nu är det helt tyst. Hoppas ni hittar tillbaka till varandra och kan hålla sams för Spikes skull. Var rädda om er :love:

Svar: den personen det är vill jag absolut inte hitta tillbaka till.
Starsprinkle

2013-05-12, kl 19:24:27
Skrivet av: Matilda

Kan du inte skriva ett inlägg om vad som hänt med tjejen du är ovän med?
Eller lite om hur de går med dig och majki? Blir de något nellan er igen ...?

Svar: Naah,skulle kunna göra det men nej.Lite respekt har jag.
Hon betedde sig riktigt illa och sa riktigt låga saker så jag valde att bryta kontakten med henne.
Vill inte ha såna människor i mitt liv.

Hur det går med mig och Majki?
Haha,vaddå?
Nä,det tror jag inte?
Starsprinkle

2013-05-13, kl 09:02:44
Skrivet av: Matilda

Fullt förståligt. Är bara nyfiken ;-)

Har sett att han kommenterat rätt mkt på bilddagboken att du är fin och så haha så tänkte att han kanske försökte få tillbaka dig eller nått.. :-p

Svar: nyfiken får man vara :)
Starsprinkle

2013-05-14, kl 08:35:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0