vårtor och vinkelslip

Sitter med mitt morgonkaffe och Farmville 2.
Är bajsnödig om ni vill veta.
Kanske borde göra som exet (F),han väntade alltid tills han blev tårögd sen sket han för då gick det snabbt och lätt.
Haha,hur härligt som helst.
Eller en annan kompis,jävlar vad jag skrattade när han berättade att han var så bakis att han höll på att svimma när han skulle fjärta.
Jag dog lite :D
Bland det bästa jag hört någonsin,seriöst.

Tror mitt psyke mår liiite bättre än de tidigare 3-4 dagarna.
Hoppas det håller i sig hela dagen *håller tummarna stenhårt*

Åh,detta var ju lite kul.
Jag sitter och tittar på 'Embarassing bodies' på youtube om en flicka med massa vårtor.
Så helt plötsligt poppar reklamen 'Använda vinkelslip' upp.
HAHA,wtf!?
Var bara tvungen att ta en skärmdump.


Igår rensade jag bland Leeloos kläder.
Det var sjukt mycket som var för litet.
Samlade ihop två fulla Ikeapåsar.
126 plagg utan att ha räknat med alla omatchande pyjamasdelar.

Och eftersom jag älskar före/efter bilder så mycket ...

Haha,lite skillnad där kanske ;)

Satte ut annons (typ) på kläderna igår och de försvinner redan idag.
Brukar oftast skänka bort men denna månad får jag inga pengar för Spike,vilket är helt sjukt,inget efterlevandestöd och inget underhåll.
Well,så ja...därför jag säljer.
1273:- mindre en månad är mycket pengar för mig liksom.
Har pratat med både pensionmyndigheten och försäkringskassan.

Oh well.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Har du socialbidrag så får du väl underskottet ifrån dom denna månaden?

Svar: naah,går inte på soc.
Starsprinkle

2013-05-30, kl 20:49:15
Skrivet av: Anonym

Hej! Om man vill komma längre bak i arkivet hur gör man då? :)

Svar: u,det var en jävligt bra fråga.Ska kolla det :)
Starsprinkle

2013-06-17, kl 20:18:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0