Bebispipande.

Efter massa fjanterier o bebispipande på morgonen så fick jag till slut på Leeloo termobrallsen.
Kukigt kallt ute så det var ett måste.
Men det gick inte som en dans på rosor kajasäja.
Leeloo - 'Men den och den har inte överdragsbyxoor juuu'
Jag - 'Det struntar jag fullkomligt i,om jag var (barnens namn) mamma så skulle jag tvinga på dem det med'.
Leeloo -' Men åååhhhh'.
I den åldern är det sååå jäkla viktigt att vara som alla andra och jag försöker intensivt att få henne att inte bry sig.



Satte upp några juliga stakar igår.

Bland annat invigning för min superfina leopardstake.
Sån mysfaktor.
Ska byta till julgardiner med och ta upp lite pynt från källaren iaf.
Vågar dock inte ha framme mina gamla antika tomtar för jag kan sätta en peng på att katterna skulle lyckas förstöra dem.

Spike var så gullig igår.
Han kan när han vill mellan varven att vara en bitter o kaxig tonåring.
Han hade köpt med sig en present till mig när han kom hem från skolan.
En söt liten julstjärna.
Fina,fina Spike ♥

Nu en latte o cigg,sen nyaste avsnittet av 'The walking dead'.
//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Mm Ninja försöker också... ska helst gå med uppknäppt jacka. Eeeh?! "Men varfööööööör!?"

2013-11-26, kl 14:41:39
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: Malin

Din son verkar verkligen vara hur gullig och charmig som helst gentemot sin mamma :)
Alltid sagt det, du har två riktigt fina barn!
Mysigt det blev med lysen, jag vill också börja men måste pallra mig upp på vind först och ta ner allt ;P om jag inte sätter karl på det, för det är nog mansgöra när jag tänker efter ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

2013-11-26, kl 16:03:02
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0