hur tänker ni?

seriöst!?
folk får det att låta som jag är med hundratals killar..
nu är jag inte det men även om jag skulle var det så är det helt och hållet upp till mig!
jag var ihop med majki i typ två år nånting.
träffade senare anton.
hur i hela helvete är det flera killar???
jag förstår inte hur ni resonerar.

Här kommenterar du:
Skrivet av: J

Aha jag reagerade faktiskt först att du presenterat en ny kille för dina barn. Inte för att det är för många killar eller att du inte får ligga hur jävla mycket du vill...Utan mer för att det gått ganska kort tid mellan dom och att dina barn har haft det jobbigt med sina biologiska pappor...Men ska tänka igenom igen varför jag reagerar så negativt! Kanske bara är en liten moraltant (hoppas inte).

Jag är så sjukt försiktig med att presentera nya killar så tänkte nog utifrån mig själv, men du vet ju det bästa för dina barn.
Ska fundera vidare hur jag tänker.

Puss

2013-11-20, kl 17:51:35
Skrivet av: thina h

nu vet jag inte vad detta handlar om, men tja, du har ju haft en del killar sen jag lärda känna dig, men å andra sidan har vu ju känt varandra i ca 15 år, så det e ju inte så konstigt, jag har oxå hunnit med många på den tiden. ;)
nä men allvarligt, bry dig inte om idioter som gnäller. det är ditt liv å du får ha hur många killar du vill utan att nån annan ska behöva bry sig. så länge du eller dina barn inte far illa är det din ensak

2013-11-20, kl 19:04:19
Skrivet av: kolin

He he, skapar du irritation? Jo det finns nog många avundsjuka där ute. Men det får du stå ut med när du är öppen i din blog. Men öppenheten ger ju andra fördelar. Du har massor som älskar att följa ditt liv och går dagligen och funderar på vad du gör nu o tänker o så... hade du varit lika öppen på 1930-talet hade du spärrats in. Skratta dig lycklig över att du lever nu....
K

2013-11-20, kl 19:49:51
Skrivet av: C

Oj- det var inte meningen att du skulle ta åt dig så....
Men ja, det har ju hänt en del på kort tid för dina barn- då främst Spike! M försvann, hans pappa dog, hans farbror dog, du drog hem en kille som bodde hos er och som sen försvann och nu är det en ny igen.... Och sett har skett på ganska kort tid (enligt mig)! Du skrev själv efter att det tog slut med han som du träffade efter M att du för barnens skulle borde vara ensam ett tag....men du kanske ändrade dig!

Du får absolut leva ditt liv hur du vill men jag skulle aldrig leva det så som du gör- de allra flesta som jag känner låter en ny partner slussas in i barnens liv, sover aldrig över när kidsen är hemma o de presenteras inte förrän man är (mer/mindre) säker på att det kommer hålla!

Och nej- absolut INTE avundsjuk!
Jag skulle aldrig orka med allt kaos :-)

2013-11-22, kl 07:03:21
Skrivet av: C

Oj, såg ett inlägg jag missat med en del kommentarer kring det här med att du har en ny kille- jag vill bara påpeka att de aninyma kommentarerna absolut inte var från mig! Dels fegt att kommentera anonymt och dels var de lite väl överdrivna även om jag förstår hur de tänker... Jaja, de var inte från mig oavsett :-)

2013-11-22, kl 19:34:47
URL: http://psykologiomammaliv.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

Skit i vad folk tycker det där gör man som man själv känner!
Jag personligen är väldigt anti till att presentera mina barn för någon innan jag vet hur jag känner! Har haft samma gubbe i tre år men han är inte så involverad i mina barn även om barnen älskar honom! Men det är d som fungerar bäst för oss just nu!!

Har vänner som byter killar som dom byter trosor o ibland blir till o med mina barn mer förvirrade än deras tror jag! Har hänt flera ggr att sonen frågat vem den nya är haha

2013-11-23, kl 10:25:21
Skrivet av: Thina

Det känns som folk glömmer den biten att du ju sällan är barnledig. Misstänker att du kanske hade gjort annorlunda med nya dejter om du hade varit utan barn regelbundet.
Men undra hur folk tänker eller inte tänker när dom kritiserar utan att se på hela läget.

Och så himla många har det ju inte varit.

Nä dejta på och hoppas han är the One :)

Kram Thina

Svar: klart jag hade gjort det annorlunda.jag kan aldrig planera in några möten med någon eftersom jag aldrig vet om jag kan vara barnledig :/
Starsprinkle

2013-11-23, kl 19:37:40
Skrivet av: Thina

Det är ju det jag vet. Och jag tror folk missar den biten. Utan tror att allt är enklare än det är.

Du ska ju inte behöva gå i kloster fram tills barnen är stora nog att vara ensamma eller tills dom flyttar hemifrån.....

Vore ju traumatiskt ;)

2013-11-28, kl 14:32:18
Skrivet av: Kaffehörnan

Här blev de debatt alltid retar de nån.

Svar: oh ja ^^
Starsprinkle

2013-12-04, kl 01:23:27
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0