Mysig toalett.

Blev en rätt trevlig dag i Örebro igår men kukigt kall.
Mötet på FK gick väl bra antar jag men jobbigt som fan.
Mycket att smälta och bearbeta.

Efter gick vi till Lucullus o fikade.
Leeloo blev pissnödig så vi lånade toaletten.
Supermysigt var det där inne.
Stank skit och hela toaskålen var full med bajs o toapapper.
jag fick spola tre ggr för att få bort det.
Samt att jag fick ta blött papper o torka skit från toalettringen för den före oss måste ha tryckt upp hela röven o gnidit den mot ringen.
Jäkla folk.

Knallade runt lite i stan sen.
Köpte tisha till Spike o vantar till mig och Leeloo.
Hoppade in på BR-leksaker o Leeloo köpte några littlest pet shop för sina pengar samt valde gratis födelsedagspresent.
Och lillebror åkte brum brum ;)


Glitter hade ta 3 betala för 2 i hela butiken så och jag hittade dessa raringar :)
Ihh,så fina <3


Nej,jag återkommer.
Ska vila en stund innan jag drar upp på byn för att möta fina Mattias o Belse (hans vovve).

//HellA
 
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Din Mattias

Nu ska jag försöka få Belse att bajsa innan vi åker! Längtar som fan tills jag är hos dig min vackra älskling!! Du har stulit mitt hjärta så hoppas nu när jag kommer upp kan jag börja leva igen! :D <3

2013-11-21, kl 09:58:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0