Stockholms blodbad?

Hmm,trodde jag raderade miniinlägget igår.
Det blev lite knas,skulle blogga från mobilen sen råkade jag ladda upp när jag bara skrivit typ två meningar..haha,så ja..
Blev nog lite förvirrande för er ^^
Borta nu iaf.

Fredagsmorgon.
Idag står det lite bakning,inköp av resterande ingredienser samt städning på agendan.
Måste ju se någelunde okey ut imorgon när vi ska fira Leeloo som fyller hela 7 åååår :)
Lilla fislisan,hon längtar ihjäl sig o har haft nedräkning i en veckas tid.
Måste slå in presenterna med,inte blivit av ännu.
Hej,jag är seg.
Tror hon kommer bli skitglad :D

Känns som det var sjuttioelva år sen jag hade den stora,tunga magen men ändå så går åren rätt snabbt o kidsen växer upp.
Egentligen skulle damen klämmas ut 3 veckor senare men efter vi vart inne på undersökning på usö o gynekologen hade ryckt i min livmodertapp av någon anledning så satte det igång dagen efter.
Heeeeeemsk förlossning var det.
Utan att överdriva så sprutade det en tjock stråle blod ur mig,de hade ett plåtkar under mig där det fick samlas upp.
Stockholms blodbad fick jag höra av exet.
Jösses.
Men efter att Leeloo höll på att dö dygnet efter o jag tuppade av inne på toaletten men vaknade av att de satte nål för blodtransfusion så lever vi båda och är jävligt glada för det kajasäga.

Nu - surfa runt en stund//HellA
 





 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Monstars - Karate Hottie

Fint smink! Och fin blogg också.
En fråga bara så där... vilket ställe gjorde ondast att pierca på?
Mitt svar är min intimpiercing. Men det var värt det. ;)

Svar: really?jag tyckte inte de var farliga alls.
Värst var att punsha läppen 6 mm ^^
Starsprinkle

2013-11-08, kl 17:57:19
URL: http://monstars.blogg.se
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

När mamma födde twinsen sprutade det också massor av blod! Hon förlorade typ 2 liter eller mer men fick inget blod, var väl gränsfall.

Svar: ahaa i guess so.
Starsprinkle

2013-11-11, kl 16:21:26
URL: http://mansondust.nu/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0