Det närmaste ett ragg jag kom ^^

Förr blev jag aldrig bakis.
Nu för tiden - jämt!
Börjar jag bli gammal?
Antagligen.
Inse fakta Hella.
Uhhh.
När jag vaknar på morgonen dagen efter fylla så är jag relativt pigg,dricker kaffe o surfar runt på datorn.
Men ju mer klockan går desto mer smyger sig bakfyllan på.
Ynklig.com ungefär.
Hahaha ^^

Faaaan vad fint det hade vart att ha någon att skeda med idag alltså.
Det är det iofs alltid,men just idag hade det vart lite extra mysigt.

Har ni ställt om klockorna förresten?
Gört om inte annat.
Att en timma kan göra sån skillnad...Tycker denna dagen går otroligt långsamt.

Just ja,Yenny tyckte jag skulle nämna en brud från igår.
Vilket var det närmaste ett ragg jag kunde komma,hahaha.
En dyngfull tjej dundrade fram till vårt bord o härjade om att jag var så jävla snygg.
Och hon var noga med att säga det till dem som satt bredvid vårt bord med,haha.
Så stod hon lutad hos oss ett tag o surrade innan hon gick vidare men sa åt oss att inte gå nånstans,hehehe.
Såg henne dock inte mer sen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o avlida lite//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

:thumbup:

2013-10-27, kl 18:55:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0