Fingrar långt upptryckta.

Sorry..Igen.
Har suttit o trixat med det jävla programmet (AmCap) men det vill inte som jag vill.
Någon som vet om man måste ha en specifik mikrofon eller nåt?
Jag har mic i själva cammen men programmet hittar inte det.
Fixat med inställningar o allt men den snappar inte upp allra minsta lilla ljud ändå.
Faaaan vad bitter jag blir.
Nu när jag äntligen fått tummarna ur röven där de var riktigt långt upptryckta.
Får väl ta o filma med digitalkameran imorgon då.
Oavsett om jag är bajstrött eller whatever,okey?
Orkar inte fippla med det ikväll.
Crap!
Nu _får_ jag inte skjuta på det mer.

Btw,på tal om frågestunden så kommer jag inte svara på frågorna som har med Anton att göra eftersom vi inte är tillsammans längre.
Skulle kännas lite wierd.

Nu ska jag vänta på serien 'Under the dome'
Godnatt//hellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina

är du säker på att micken i din cam funkar då? för mig hade programmet inga problem med att hitta varken cammen eller micken.
tips är att kolla under "devices" å "options"
"usb microphone" ska vara förkryssat å så kan du leta under "audio format"

Svar: jadå,den funkar fint.Så jag förstår inte.
Starsprinkle

2013-10-11, kl 00:28:28
URL: http://www.aspie.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0