Man vill slicka på dem.

Köpte sån underbar handtvål på Dollarstore idag.
Doft av pepparkaka och polkagris.
Seriöst,man vill slicka på dem ^^
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpte mer än en av varje flaska.
Fanns även med doft av äpple/kanel och apelsin/nejlika men jag avskyr apelsinlukt o smak med för den delen.
Blööh.
Och äääntligen köpte jag en lång hdmi kabel,not a fucking day to soon.
Kunna kolla film på tv'n från datorn,yay.
5 meter för 150:- är billigt kajasäga.


Nu ska jag strax lägga mig i sängen o slöglo lite tv innan det är dags att stänga de grön/blåa för denna dagen//HellA
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0