Överraskningspaket

Konstig dröm jag hade natten till idag.
Det var zombies överallt.
Och jag skulle byta blöja på en zombiebebis men det gick inge bra för alla inälvor rasade ur vaginan på henne.
Wtf?

Har vart en zombieliknande dag idag..likaså igår.
Gjort mest ingenting.
Lyckats ta hand om en stor disk iaf men mkt mer än så har det inte blivit.
Vet ju att jag gjort rätt gällande A,det tvivlar jag inte på men det suger så hårt att ha krossat en fin killes hjärta.
Jag är inte bra på sånt...
Fast vem är det å andra sidan?
Behöver nog vara singel ett tag.
...Känns som jag aldrig kommer hitta någon som jag är lycklig med o kan/vill dela mitt liv med år efter år.
Oh well,inget att grubbla över för det kan man inte göra så jäkla mycket åt iaf.

Tidigare ikväll plingade det på dörren.
Där stod en vän,han gav mig ett paket som var från hans fru.
- Öppna det när barnen lagt sig,sa han.
Whaaat,jag fyller inte år.
Vadan detta liksom?
Jag blev jättepaff,glad o är mkt nyfiken.
Har inte kunnat öppna än för Leeloo har svårt att somna ikväll.
 


Idag var Leeloo på Childrens upptäckarhuset
Tillsammans med Henke,Amanda o hennes kids.
Hon hade köpt ett ägg...
Det ska nu ligga i vatten och om cirka 12 timmar så kommer det börja kläckas.
Och om typ 24-48 timmar kommer det ha kommit upp ett plast/skumdjur av något slag.
Hon tycker det är jättespännande men tjatar konstant om det har kläckts än.
Tålamod kära barn.



//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: C

Att inte vara bra på att krossa någons hjärta känns ändå ganska sunt...att liksom inte bry sig om ngn blir sårad låter ju lite psyko-varning :-) Ta hand om dej & enbart dej (o kidsen)! Det är när man inte letat de bästa dyker upp :-)

Svar: tack <3
Starsprinkle

2013-10-06, kl 23:28:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0