Snart vlogg...

Har just spelat in en vlogg!!
Finally gott folk.
Håller på o laddar upp den till youtube i skrivande stund.
Ser ut som skit o har världens dubbelhaka dock,uhhhh.
Men nu är den gjord iaf.

Tänkte skriva lite allmänt sålänge.

Var ju i stan en sväng med Marie o kidsen i fredags.
Först drog vi till jula för att köpa sköna med dock så gräsligt fula stövlar som är perfekta att ha när man ska ut i regn o rusk med vovven.
Köpte även såna 'smart phone vantar'.
Fått höra att såna inte funkar men det gjorde de.
Så jävla braaa!
Så störande när det är kallt ute,man har på sig vanliga vantar så kanske man får ett meddelande eller så ringer mobilen.
Då måste man liksom ta av sig sina vanliga vantar för att ens kunna svara.
Not anymore! ;)
Flängde runt lite här o där..godisbutik,lågprismagasinet,ikea osv.
Hade det jättetrevligt,det har jag iofs alltid med Marie.

Alltså,kolla in den ljuvliga ljusstaken.
Var bara tvungen att ha den.
Det var halva priset då den är utgående.
Funnits på lågprismagasinet några år nu nämligen men jag har alltid vart för snål för att köpa den.
Kände att jag skulle må dåligt om jag inte tog med den hem.
Nu ångrar jag dock att jag bara köpte en,haha.

I lördags kväll kom Putte,en kompis.
Drack öl o glodde film,mycket trevligt.
Så for han hemåt igen igår eftermiddag då han skulle jobba o han bor långt härifrån.
Megas accepterade honom,rätt amazing.
Hon är svår med nya människor.
Särskilt män :)
Jag spenderade resten av söndagen med att vara bakis o seg som faan.
Och då kan man se ut såhär ^^


Och nu är snart klippet färdiguppladdat så..ahh,tack o hej//HellA
 


 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0