Sorry & kalas.

Vet att ni är besvikna o sura på mig gällande vloggen.
Fullt förståeligt o jag skulle med vara det.
Ska fixa vloggen sen ska jag inte utlova något mer eftersom jag har sinnessjukt svårt att få tummen ur röven.
Förlåt you guys.
Letar efter nåt bra program att spela in med direkt från webbkameran,smidigare.
Tog hem windows movie maker igår men där får jag bara fram 'importera video' istället för att kunna spela in direkt.
Ska leta vidare här om en stund.

Igår fyllde Hannas son Dexter 4 år så jag o kidsen var bort dit på lite födelsedagsfika.

Syns inte alls att de där två är släkt va? ;)


Har vart rätt lugnt sista tiden..därav så tyst i bloggen...i guess.
Är mest trött hela tiden.
Mina vitaminer är slut,måste få röven upp till apoteket o köpa nya.
Och jag borde sluta med all PepsiMax o kolhydrater.
Mhmm.

Fick herrbesök i torsdags...whoop.


Och Spike har gjort en superfin adventsljusstake till mig.
Så jäkla fin är den.
Han är så duktig.


Nu ska jag packa Leeloos matsäck till utedagen o sen klä mig.

Har ni tips btw om nåt bra 'spela in videoprogram' så kommentera gärna.

//hellA
 
 
 



 

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina

amcap kan du spela in med.
amcap.sv.softonic.com

moviemaker är ett redigeringsprogram

Svar: jahaa ,thanx..ska ta hem.
Starsprinkle

2013-10-01, kl 07:22:38
URL: http://aspie.blogg.se
Skrivet av: Emelie

Eller så struntar du i vloggen och skriver svar på vanliga sättet istället :) :)

Svar: naah,lovat en vlogg ju :)
Starsprinkle

2013-10-01, kl 09:00:22
Skrivet av: Malin

Just det, jag håller med Emelie här. Hellre svar på frågorna än en vlogg som aldrig kommer.

:-):-)

2013-10-04, kl 19:27:38


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0