Gårdsjippo & arg nipple

Tack för alla frågor,fan vad kul :)
Får se om det blir vlogg typ ikväll eller imorgon kanske.
Hold on ^^
Jag är seg ni vet ;)

Igår var det lite jippo på gården.
Invigning av den nya lekplatsen it said som i själva verket är en ny leksak/lekställning.
Det klipptes band (överdrivet),var korvgrillning,ballonger,tipspromenad etc.
Det skulle även vara ponnyridning men inga ponnys kom.
Leeloo blev så ledsen över det eftersom hon fullkomligt älskar hästar.
Så pass att hon kräk en skvätt när hon skulle sova.
Oh well.
Kul att nåt händer men det var lite överdrivet.
Leeloo vann iaf pris på tipspromenaden med barnfrågorna,ett pennskrin :)


Idag åker mitt hjärta tillbaka till Växjö.
Kommer kännas jättetomt ju,nu är jag van vid att ha honom här.
Iofs kommer han tillbaka rätt snart men ändå.

Åh!!
Om man har piercade bröstvårtor med stavar i så ska man veeerkliiigen se till att inte fastna med duschpuffen i staven.
Fy fan vad ooont det gör.
Råkade göra det häromdagen o drog till.
Damn it!
Sen var min nipple arg ^^

Nu försöka på upp en trött Leeloo.
Take care folks//HellA
 


 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Emelie

Jag har gjort exakt samma grej med mina nipplepiercingar, gör ju så jääääkla ont! Även fastnad ordentligt med frottéhandduk i ett litet döskallesmycke som satt i ena nippeln, inte kul =(

Svar: aj nåww,faaan vad pissont det gör.
Starsprinkle

2013-10-28, kl 10:15:44


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0