Snes,mössa,hår.

Haha,jaaa Thiiiina.
Jag vet att jag måste få tummen ur röven o spela in vloggen nångång.
Har åtminstone inte glömt bort det.

Åhh,köpte ett Snes igår av en kompis.
Yaaay,så glad.
Fick det till bra pris o jag är superglad.
Velat ha ett i hur många år som helst.
Fick med ett spel (Super mario all stars) men måste ha tag i lite fler,variation förnöjer ju.
Leeloo tycker det är skoj,hon gillar Mario medans Spike är totalt ointresserad eftersom det typ är från stenåldern o har sämst grafik.
Hahaha,he will learn!

What else,what else....
Köpte mig en awesome mössa..sjukt het i den.
Och lite kul är att jag kan ha mina horn ut där i hålen,skitsnyggt ^^


Färgade håret.
Skulle vilja ha det lila men det är för omständigt att hålla det fräscht så det blev blåsvart istället.
Leeloo fick en slinga och är superstolt över den :)
Tjusig brutta.


Annars har det väl inte vart särskilt mycket..
Flyttade sängar igår.
Spike fick en mindre o jag tog hans 160cm sålänge tills jag fått hem en annan lika stor.
Den 160cm är nog den mest osköna säng jag nånsin sovit i..
Men det duger tills den andra kommer.
Misslingarna tycker alltid det är lika spännande när man håller på o flyttar saker,då ska de vara med hela tiden helst.
 
Avslutar med 'familjefoto'.
Tack o adjö - gammalt brö'.
 
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: J/ Troiz

Jag har Lejonkungen och Aladdin hemma till Snes om det är något som intresserar er :)

Svar: ag letar efter lejonkungen,älskar det!Aladdin vet jag aldrig om jag kört.
hur mycket?
Starsprinkle

2013-09-23, kl 10:21:57
Skrivet av: Anna

Men nu när vi var så duktiga med att ställa frågor vill vi ju ha svaaaar! Helst igår...

Svar: awww jaa,det ska ni :D
Starsprinkle

2013-09-23, kl 19:39:23
Skrivet av: Monstars - Sticker utanför ramarna

Rolig bild den sista :)

Svar: heehe
Starsprinkle

2013-09-23, kl 22:00:21
URL: http://monstars.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0