Påsklov & svinkoppor.

Sista skoldagen för kidsen idag sen är det påååsklov.
Får se om påskharen behagar komma eller ej,han brukar vara duktig på att gömma påskägg you see :p
Så får de leta....
Fågel,fisk eller mittimellan.

Jag har troligtvis fått äckliga svinkoppor.
Känns ju lagom mysigt.
Blargh!
Ett sår under nosen,det sviiiider o kliar så inåt helvete.
Ska köpa en baketriedödande salva/kräm whatever idag som de på 1177 tipsade mig om.
Annars gäller bara tvål o vatten fleeera gånger per dag för att torka ut skiten.
Har inte haft svinkoppor sen jag var typ 18.
Då hade jag det på hela jävla röven.
Kändes då fantastiskt fint att gå ned till vårdcentralen o visa upp arslet för sköterskan som pillade bort skorpor o hade sig.
Mmmm,så mysigt!

Annars flyter dagarna på som vanligt.
Därför jag är så dålig på att uppdatera.
Vet att det är många som vill att jag ska skriva oftare.
Meeeeen tvivlar på att ni vill läsa om hur jag dammsugit,petat näsan ellertjatat på barnen om diverse saker och ting,right?

Och jag kommer nog inte vara sådär öppen och skriva om allt som rör sig i mitt virriga huvud mer.
Så som jag vart innan.
Well,kanske bara är en period,vad vet jag.
Men det finns så jäkla mycket människor där ute i cybervärlden som är dumma i huvudet o vill stjälpa.
Asswipes!

Nu ska jag fortsätta med mitt morgonkaffe o vejpande.

Mwaah//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Nej vad tråkigt att du inte ska vara öppen i din blogg. Det var ju därför din blogg var så bra. Öppen och ärlig.
Skönt ibland att läsa om andra som är lika virriga typ som jag.
Jag har ju läst din blogg i massa år nu så det känns nästan som om jag känner dig ju.
Så jäkla synd när idioter ska hålla på o begränsa andra människor så du inte känner för att vara öppen i bloggen mer.
Jag hoppas att du ändrar dig iallafall för jag älskar din blogg och är den enda blogg som jag verkligen har följt regelbundet i i så många år.

Svar: Oh tack <3Det glädjer mig.

Vet att folk uppskattat att jag vart så öppen och ärlig.
Ska fundera :D
Starsprinkle

2014-04-12, kl 00:31:04
Skrivet av: Add morsan Sanna

Råka skicka iväg ett inlägg innan anonymt ju. Var inte meningen. Go on Hella låt inte idioterna begränsa din blogg.

Svar: ;)
Starsprinkle

2014-04-12, kl 00:33:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0