Skön lördagskväll.

Lugn o skön lördagskväll för mig själv.
Jag sitter nyduschad i soffan, kollar på "Men in black", dricker kall Pepsi max och vejpar.
Mina brudar ville ha med mig ut på gaykväll på Heaven ikväll men naah, har varken råd eller lust.
Har det så gött här hemma ju :)

Spike sitter o kör lastbilssimulator på rummet.
Han fick ratt o pedaler i spontan present av Fred igår så han är skitglad då han länge velat ha det :)
Skitsnällt av Fred att köpa det bara dådär.


Snacka om att det vart sommarväder heeela dagen.
Varmt som fan.
Man borde ju ha hängt ute men jag är inte helt kry ännu så har mest spenderat dagen med sömn faktiskt.

Nu ska jag måla klorna.
adios//hellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0